Saturday, April 11, 2020

PERBEZAAN PAKEJ TOKYO ARBA TRAVEL BERBANDING YANG LAIN?





PERBEZAAN PAKEJ TOKYO ARBA TRAVEL BERBANDING YANG LAIN?




DINNER DAGING WAGYU

Rasai kesedapan daging premium Jepun (halal wagyu). Biasanya anda kena keluar duit sendiri untuk dinner di sini, seorang mencecah RM150/seorang. Tapi kami sudah include sekali dalam pakej.



PRIVATE TRANSPORT

Pakej ini kita akan naik private van/bus untuk experience yang lebih selesa. Tidak perlu berkejaran naik public transport dan menunggu lama untuk sampai ke destinasi. Mesti penat & meletihkan.




100% HALAL
Solat sangat kami titikberatkan. Restoran dan makanan yang dipilih dipastikan halal. Team ARBA tinggal 5 tahun di Jepun, kami tahu restoran mana yang sebenarnya halal (bukan tiada babi lalu dianggap halal.


GUIDE MESRA MALAYSIAN
Ada beza tour guide biasa dan yang berpengalaman. Kami hanya memilih tour guide yang faham citarasa orang Malaysia. Tak perlu risau kebajikan anda di sana. Mereka boleh bertutur dalam bahasa melayu & jepun dengan fasih.


HOTEL STRATEGIK
Majoriti pakej lain akan gunakan hotel jauh di luar bandar (nak cut cost). Dengan ARBA, anda tinggal di tengah bandar. Sangat best untuk anda berjalan sendiri pada waktu malam melihat night life di Tokyo.

DIPERCAYAI & MURAH
Pakej Tokyo ARBA dikenali sebagai pakej terbaik & murah. ARBA Travel juga berdaftar dengan Kementerian Pelancongan, anda selamat dari sebarang penipuan.  Rating 4.8/5 star di Facebook.